צור קשר

  מידע נוסף  

והזמנות בטלפון

052-645-2707

או במייל 

rahavganach@gmail.com

השכרת אוהלים הצללות לאירועים

השכרת אוהלים הצללות לאירועים

 הקמת זולה בים צריך לספק לכם שני צרכים חשובים: לדאוג להגנה מפני השפעות מזג האוויר – חום וקור באופן אופטימלי, וכן – להגן עליכם מקרני שמש באמצעות הצללה. רבים אינם יודעים אמת פשוטה הידועה לאנשי מקצוע בתחום, וכן לבעלי נסיון: את התנאים הללו תחוו אך ורק אם האוהל עשוי מכותנה מלאה שאכן מגינה עליכם ומספקת את התנאים הרצויים, לעומת אוהלים והצללות מלייקרה, אשר יוצרת תנאי חממה עם חדירת קרני שמש. במידה מסוימת, ניתן לומר שההבדל בין אוהל כותנה לאוהל המורכב כמעט מכל סוג אחר של חומר - זהה להבדל בין וילון גלילה לתריסול – אשר לעולם לא יספק הצללה טובה.בנוסף לספק עיצוב ויופי לאירוע בטבע.

השכרת אוהלים לאירועים מחיר באיכות בצפון, במרכז, בשרון ביער בן שמן מודיעין וביער עופר יערות הכרמל 

איכותו של פתרון השכרת אוהלים , גם אם אינו אוהל של ממש, כדוגמת: שמשייה, ויריעות בד לכיסוי שטח רחב – זהה לאיכותו של האוהל. גם בתחום השמשיות והכיסויים העיליים ניתן להבחין בקלות בין הבדים האוטמים לבין אלו שחושפים אתכם לשמש. בדומה לאוהלים, רק בדי כותנה לבנים המהווים כותנה מלאה אכן יגנו עליכם מפני קרינת שמש ויאפשרו קירוי מלא של המקום ממש כמו תקרה קבועה.

התאמת אוהלים לאירועים

האוהלים יותאמו לאירועים שלכם על פי כמות המוזמנים: כך, למשל, אירוע חברה יצריך יותר אוהלים לאירועים  או שימוש במספר אוהלים גדולים, בהשוואה לאירוע משפחתי מצומצם או זוגי – אשר יצריך אוהלים מעטים וקטנים יותר. אנו בחברת "החוף" נדע להתאים עבורכם אוהלים לאירועים  בהתאם להיקף האירוע וכמות המוזמנים אליו.

מדוע לשכור אוהלים לאירועים מחירים בצפון במרכז בשרון בדרום מחברת "החוף אירועים"?

אנו בחברת החוף אירועים לא רק מספקים לכם הקמת אוהלים והצללות, אלא גם דואגים למגוון רחב ציוד להשכרה לאירועים כגון :
השכרת ריהוט לאירועים , השכרת שוחנות וכסאות, השכרת ריהוט אלטרנטיבי לאירועים , השכרת מזנוני בופה , השכרת תאורה לאורה ,גנראטורים לאירועים ועוד...

למידע נוסף על השכרת אוהלים לאירועים מחיר בצפון בשרון במרכז מטעמנו