צור קשר

  מידע נוסף  

והזמנות בטלפון

052-645-2707

או במייל 

rahavganach@gmail.com

הפקת חתונה בטבע בים

הפקת חתונה בטבע בים

זה יתבטא בזכרונות שלכם, בחוויה של האורחים, בתמונות ובווידאו של החתונה ובל נשכח, תהיה לכם ההזדמנות ליהנות מסל הטבות נדיר באירועים  מסוג זה,
שמורים בדרך כלל לאירועים בפורמט השמרני יותר:

יתרונות הפקת חתונה בטבע והפקת חתונה בחוף הים בים

בטבע – אתם משרים הרגשה של שבירת שגרה המתקיימת באולם הסגור. חתונה בטבע מאפשרת לכם ליהנות ממזג האוויר, ולבצע את כל שלבי הטקס – מהחופה ועד לחלק האומנותי – כשאתם נהנים מהאוויר הפתוח, מגלי הים ומהנוף האקזוטי שמלווה אתכם לכל אורך האירוע. זוהי חוויה שקשה מאוד לשחזר, או לשכפל, ומי שלא ניסה זאת עד כה, חייב לנסות זאת בהקדם!

בחרו בחברת הפקת אירועים בטבע העומדת מאחוריכם

חברת הפקת אירועים מן המעלה הראשונה העומדת מאחורי האירוע, גם ערבה לסדרים בתוכו, ולקיום חוויה מושלמת של אירוע יוצא דופן. אתם תיווכחו כי בשונה מאירועי-אולם – כאן תוכלו למצוא רק חשיבה מקורית בהתאמה אישית לכם. כעת אתם ודאי חוששים שמא זה מקום ציבורי, ויבואו אורחים לא קרואים, אז הסירו חשש: כשאתם עוסקים מול חברה מקצועית, מבוססת ומנוסה - המקום מתפקד כאולם פרטי לכל דבר ועניין עם כל האישורים הנדרשים לאירוע חוף והביטוחים הנלווים לכך.

חתונה בחוף דור מומחים בהפקת אירועים

אצלנו בחוף דור, מובטחת לכם חתונה מפנקת במיוחד, מותאמת לצרכים שלכם וניתנת לארגון חופשי על ידיכם, כולל היפוך הסדר המקובל בחתונה: קבלת פנים, חופה וארוחה וחלק אמנותי. אצלנו תזכו לציוד הצללה מן המעלה הראשונה, ריהוט גן מפנק ונוח, ותנאים שלא תפסיקו להתגאות בהם – משלב קבלת הפנים ועד לחלק האמנותי וההרקדות בסוף. כל עוד אנו באירוע שלכם, תוכלו להתחתן בלב שמח מבלי לחשוב על פרטים נלווים.

מעוניינים במידע נוסף על הפקת חתונה בטבע בים, בחוף הים ? צרו קשר בעמוד צור קשר