צור קשר

  מידע נוסף  

והזמנות בטלפון

052-645-2707

או במייל 

rahavganach@gmail.com

השכרת אוהלים לאירועים בצפון

השכרת אוהלים לאירועים בצפון

השכרת אוהלים לאירועים בצפון מיועדים לכל תווי שטח, לכל אירוע ולכל מקום. אתם יכולים לבחור מתוך מבחר גדול של צבעים וגדלים ולהפוך את האירוע שחלמתם עליו למציאות. כציוד משלים בנוסף לאוהלים תוכלו לשכור גם ציוד נוסף שכולל שולחנות, כיסאות, ציוד קייטרינג, ברים, כריות, מזרונים ועוד – והכל מהחומרים הטובים והאיכותיים ביותר, שיבטיחו לכם הצללה נכונה והנאה מושלמת!

השכרת אוהלים לאירועים מחיר בצפון במרכז בכל מקום

חגיגת אירועים במקומות פתוחים מעניקה לאירוע אווירה פסטורלית וקסומה ורבים בוחרים בדרך הזו על מנת לשמוח את שמחתם. לא משנה אם אתם חוגגים חתונה, מסיבת רווקים/רווקות, יום הולדת או אירוע חברה, אם אתם חוגגים בחוץ אתם זקוקים לאוהלים. אם החלטתם לחגוג בחוף ים, ביער, בטבע, על אדמה רכה, דשא או חול אנחנו נגיע לכל מקום ונרכיב לכם את כל הציוד. האוהלים מעניקים אווירה רגועה ונעימה והפכים כל אירוע לחגיגה גדולה.

השכרת אוהלים לאירועים מחירים  לבנים לחתונה בצפון במרכז בשרון בדרום בחיפה בחדרה בקיסריה

אם אתם חוגגים חתונה, מסיבת רווקות או כל אירוע הקשור בברית הנישואין ואתם עורכים את המסיבה במקום פתוח – האוהלים הם הנכס החשוב ביותר שלכם. נסו לדמיין אירוע שבו אוהלים לבנים צחורים כשלג המכסים את הכול נשקפים בכל מבט וכל החגיגה היא מתחת לכיפת השמיים. אין ספק שמדובר באווירה מקסימה ומיוחדת וכל אחד מהאורחים שלכם יזכור לטובה את האירוע שלכם גם עוד שנים ארוכות!

השכרת אוהלים בכל הגדלים בצפון במרכז .

אם החלטתם לחגוג במקום פתוח, ואתם זקוקים לאוהלים שיגנו על האורחים שלכם מפני מזג האוויר, דעו כי אוהלים בגדלים שונים זמינים עבורכם לפי בחירה (התייעצו עמנו קודם!) ומתאימים לכל אירוע וכל חגיגה, על פי צורך. לחתונה מתאימים אוהלים לבנים וגדולים, ליום הולדת יתאימו אוהלים מדגמים שונים ולאירוע חברה יתאימו אוהלים בצבעים סולדים. אתם כמובן בוחרים לפי ראות עיניכם ואתם המחליטים אבל תמיד תוכלו להיעזר בנו בשביל להתייעץ – החוף הפקת אירועים תשמח לעמוד לשרותכם בכל אספקט של הפקת האירוע שלכם.

בנוסף אוהל להשכרה בים השכרת אוהלים לאירועים במרכז בצפון  - הופכים את האירוע שלכם למיוחד ובלתי נשכח. להזמנת אוהלים לאירועים התקשרו עכשיו או והשאירו את הדאגות מאחוריכם!