צור קשר

  מידע נוסף  

והזמנות בטלפון

052-645-2707

או במייל 

rahavganach@gmail.com

תכנון רעיונות מקומות מסיבת רווקים

תכנון רעיונות מקומות מסיבת רווקים

מסיבת הרווקים / רווקות היא, אם כן, רגע השיא הקודם לכל חתונה ובדרך כלל, אם תוכננה נכון, היא כוללת הוללות גדולה. ברוב המקרים תכנון המסיבה מוטל על החבר או החברה הכי טובים וכדי שהמסיבה תהיה מוצלחת ותשרת המטרה, חשוב לתכנן את המסיבה לפרטי פרטים החל במיקום ועד לאטרקציות מסוגים שונים.

מיקום המסיבה 

אחד השלבים הראשונים בתכנון מסיבת רווקים רווקות מוצלחת הוא המיקום. לכן לפני הכל, החליטו מהו המיקום המועדף עליכם, והתאימו את המיקום בצורה האידיאלית ביותר לאופי החוגגים. כדי לעשות זאת שאלו את עצמכם בנוגע לאופי המוזמנים ואחת הדרכים הבטוחות היא לבחור לקיים מסיבת רווקים רווקות בחוף הים, שהיא גם מהנה וגם מלאה בזיכרונות ייחודיים על רקע התפאורה היפה ביותר בפלנטה שלנו.

ציוד אוהלים למסיבת רווקים רווקות בחוף הים  – כל הציוד המתאים

בין אם בחרתם לקיים מסיבת רווקים או מסיבת רווקות בחוף ובין אם בכל מקום אחר, כדאי שתתארגנו מבעוד מועד על הציוד המתאים. לרשותכם עומדות שתי אופציות עיקריות והן הובלת ציוד פרטי מהבית או השכרת ציוד לאירועים מחברה מקצועית. האפשרות הראשונה חוסכת בעלויות אך היא דורשת מאמץ רב בעוד שהאפשרות השנייה, כוללת השקעה כלכלית אך תחסוך לכם את העבודה. בשתי האפשרויות, עליכם לדאוג לשולחנות, מקומות ישיבה, תאורה והגברה וכל ציוד אחר שנראה לכם מתאים למסיבה.

אוכל, שתייה ותפנוקים

בעוד שנשים יכולות לתכנן מסיבת רווקות עד אחרון הפרטים ומחפשות את הדרך האלגנטית ביותר להתכונן לקראת האירוע המסעיר של הכלה טרם חתונה, גברים לא זקוקים ליותר ממיקום אטרקטיבי, מקום להניח את הראש, כיבוד ושתייה - וחבר'ה משכבר הימים. וכדי לסגור את כל הקצוות ושכולם יהיו מרוצים חשוב לארגן גם שתייה, אוכל, מוזיקה טובה ונשנושים ושאר אטרקציות ופינוקים שיהפכו כל מסיבת רווקים / רווקות בחוף - לחוויה של פעם בחיים.