צור קשר

  מידע נוסף  

והזמנות בטלפון

052-645-2707

או במייל 

rahavganach@gmail.com

השכרת אוהלים לאירועים בצפון

השכרת אוהלים לאירועים בצפון

אחת הדרכים לשדרג את האירוע שלכם ולהפוך אותו לנבדל מאירועים אחרים שמתקיימים בטבע היא השכרת אוהלים לאירועים. אם אתם שואלים למה לבחור בהשכרת אוהלים לאירועים – הנה כמה סיבות עיקריות שיעזרו לכם להחליט.

ניידות

תמיד חלמתם על אירוע בחוף הים כשהשקיעה ברקע והרוח מבדרת את השיער? או שאולי רציתם להפיק אירוע אינטימי בביתכם הפרטי? או שבכלל אירוע בטעם מדברי עם לינה בשטח הוא הקונספט שאותו אתם מעדיפים? אז זהו זה. על ידי השכרת אוהלים לאירועים אתם לא מוגבלים ויכולים להפיק את אירוע חלומותיכם בכל מקום. האוהלים ניידים, ניתן להקים ולפרק אותם כרצונכם בכל זמן ובכל מקום.

חיסכון בעלויות בהשכרת אוהלים לאירועים מחירים וקטלוג אוהלים לאירועים

הקמת אוהל אינה כרוכה בעלויות גבוהות ביחס לאירועים שנערכים באולמות או בגן אירועים כך שכבר בנקודת הפתיחה, השכרת אוהלים לאירועים זוכה ליתרון משמעותי. בנוסף ישנו מגוון של אוהלים והם עשויים מחומרים שונים מה שמעניק לכם טווח מחירים רחב ואפשרות לבחור את האוהל שמתאים לכם גם מהבחינה הכלכלית.

מבחר של דגמים וגדלים של אוהלים לאירועים

בין אם אתם מתכננים אירוע רב משתתפים ובין אם אירוע קטן ואינטימי, השכרת אוהלים לאירועים זהו הפתרון האולטימטיבי עבורכם. האוהלים מגיעים במגוון דגמים וגדלים ואתם יכולים לבחור את האוהל שמתאים למידות של האירוע שלכם.

אווירה מזמינה ונעימה של הקמת אוהלים שאנטי ואוהל אלטרנטיבי

אחד המאפיינים של הטבע הוא שהוא רחב ידיים, מה שעלול לגרום לאורחים שלכם להרגיש ניכור וריחוק זה מזה, כשהאירוע אינו תחום. על ידי השכרת אוהלים לאירועים תוכלו לתחום שטח מסוים ולהקצות אותו לאירוע שלכם באופן זמני ובכל ליצור תחושה נעימה, מזמינה ואינטימית עבור האורחים, שעשו מאמץ ובאו לחגוג אתכם בתנאי שטח.

השכרת אוהלים לאירועים בצפון– לאירוע ייחודי בצפון במרכז בשרון לחתונה לאירוע חברה ואירועים עיסקיים

בעזרת השכרת אוהלים לאירועים תוכלו לשדרג את האירוע שלכם, להפוך אותו לייחודי, מקורי ויוקרתי וכך לדאוג שהאורחים יזכרו אותו לטובה ידברו עליו לימים. כמובן שאין זה מספיק לשכור אוהל בלבד וכדי להגיע למראה הסופי בו אתם חפצים, עלים לשכור גם את כל הציוד המתאים לאירועים, כדי ליצור את המראה הסופי.